miercuri, 28 mai 2014

PSD este cel mai puternic partid


"PSD este cel mai puternic partid si a fost de obicei.
 Nu e fost foarte usor sa castigi alegeri europarlamentare
 - in 2007 am luat 23%, in 2009 am luat 31%, venind 
dupa o opozitie lunga, proaspat veniti la putere. 

Acum am luat 38%, avem 16 europarlamentari romani care 
sunt 5 ani acolo si isi fac datoria”, 
a spus premierul Victor #Ponta la #Romania TV.

Fotografie: “#PSD este cel mai puternic partid si a fost de obicei. Nu e fost foarte usor sa castigi alegeri europarlamentare - in 2007 am luat 23%, in 2009 am luat 31%, venind dupa o opozitie lunga, proaspat veniti la putere. 

Acum am luat 38%, avem 16 europarlamentari romani care sunt 5 ani acolo si isi fac datoria”, a spus premierul Victor #Ponta la #Romania TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu